BronsStandaard bij maatwerk

0

per maandGarantie bij bugs*: 1 maand
Kosten voor support vragen (behalve bugs binnen de garantie termijn): € 25,- per 15 minuten
Aantal gratis support vragen: 0
Initiële reactietijd: Best effort
Reacties buiten kantoortijd: Nee

Zilver

225

per maandGarantie bij bugs*: 3 maanden
Kosten voor support vragen (behalve bugs binnen de garantie termijn): € 25,- per 15 minuten
Aantal gratis support vragen: 2
Initiële reactietijd: 5 werkdagen**
Reacties buiten kantoortijd: Nee

Goud

500

per maandGarantie bij bugs*: 6 maanden
Kosten voor support vragen (behalve bugs binnen de garantie termijn): € 20,- per 15 minuten
Aantal gratis support vragen: 5
Initiële reactietijd: 3 werkdagen**
Reacties buiten kantoortijd: Nee

Platinum

1250

per maandGarantie bij bugs*: 12 maanden
Kosten voor support vragen (behalve bugs binnen de garantie termijn): n.v.t.

­
Aantal gratis support vragen: Onbeperkt
Initiële reactietijd: 1 dag
Reacties buiten kantoortijd: Ja

* Een bug is een fout in maatwerk code of design, waardoor de functionaliteit afwijkt van de functionaliteit zoals in de offerte omschreven. Configuratiefouten zijn geen bugs, tenzij de configuratiefout is veroorzaakt door een medewerker van DotCommerce

** Werkdagen zijn maandag t/m vrijdag, van 09.00 tot 17.30 (UTC+1), met uitzondering van officiële (Nederlandse) feestdagen (incl. Goede vrijdag, Bevrijdingsdag en Oudjaarsdag)